body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Jag överlevde

Det var ingen pigg Emma som kastade sej i sängen klockan sju imorse. Och det var en ännu opiggare Emma som vaknade fem timmar senare och cyklade till skolan och hade världshistoriens krångligaste mekaniklabb.

Det är inga påsar jag har under ögonen. Det är fan rejäla säckar.

Nu är jag hemma i Finspång på snabbvisit. Pappa var i Linköping på möte på eftermiddagen så jag hängde på honom hem. Nu har vi käkat oxfile med smörstekta kantareller och sen ska vi kolla på "Män som hatar kvinnor" på dvd.  Åker tillbaka imorgon. Har planer för lördagkvällen med EMMA-tjejerna.

Men nu är målet att hålla sig vaken till klockan 22 för att jag inte ska vända till dygnet åt andra hållet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback