body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Ät ordentligt människa.

Ja. Jag bara glömde lunchen för jag hade så mycket att göra. Ni må tro att det var en hungrig Emma som kastade sig in i kylskåpet så fort hon kom hem vid tre.

Nu har jag ätit knäckemacka och tittat på gårdagens avsnitt av "ensam mamma söker" på tv3 play i badkaret. Börjar bli normal igen efter den låga blodsockerhalten så nu ska jag snart kila iväg till coop och handla.

-te
-smör
-fil
-mat

Vad "mat" innebär vet jag inte ännu men jag får väl se vad jag blir sugen på. Till kvällen planerar jag att göra biffar...


Uppdate: Alltså jag kan ju inte göra biffar men jag har tagit fram köttfärs ur frysen så den ska vara tinad så min karl kan styra upp dem när han kommer hem. Ev ska jag hacka löken också så behöver han liksom bara röra ihop och krydda och steka. Det där som jag inte kan...

Kommentarer
Postat av: Suz

Tack själv :-) Var så roligt att alla kom!

Ja visst är han en riktig liten gullunge :-D Tills du får en egen får du krama på honom på släktkalasen istället ;-)



Roligt att jag hittade till din blogg nu då, mer läsning :-)



Ha de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback