body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Psykbryt

- det är så gott som obligatoriskt i  min tentaperiod. Minst en gång varje tenta-p bryter jag ihop. Illskriker och tjuter. Bestämmer mej för att sluta med den här jävla skiten och bli arbetslös resten av livet..

Fast sedan går det liksom över. Man blir lite mojsig och grötig i huvudet resten av dagen -  men dagen efter då är man sugen igen. Revanch.

Nu är jag mitt i mojsigheten. Hade psykbryt vid tretiden. Härjade en stund. Rev sönder lite papper skrek och svor.
Lade mej i badkaret och lugnade ner mej. Och nu sitter jag här i morgonrock och huvudvärk. Jag skulle absolut inte erkänna att jag är lite sugen på att ge mej på den där uppgiften som gjorde mej galen föut...

Först ska jag mojsa lite till -  men sedan. Då jävlar ska jag krossa det aset.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback