body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lördagmorgon

Klockan är kvart över åtta och jag är karatepigg. Det blir väl så när man gått upp 06.15 de senaste veckorna. Igår kväll var jag riktigt trött. Kollade idol med min karl och somnade lagom till att filmen vi skulle se, efter idol,  började.

Idag ska jag belöna mig själv. Stort. Fy vad jag har slitit den här tenta-p. Det är fan ingen dans på rosor för att bli civilingenjör. Nu har jag gjort mitt bästa, det får gå som det går, och därför tänkte jag ta en rejäl shoppingtur. Jag vill ha nya höstskor, gardiner till vardagsrummet, en ny pyjamas och Camilla Läckbergs senaste bok. Någon gång skulle jag vilja uppdatera mina växter också efersom de flesta ör mer eller mindre döda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback