body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Fri!

Första dagen i frihet. Det är lite så det känns idag. Som att äntligen få komma ut ur tentafägelset och bli normal igen..

Mamma och Myran kom hit i förmiddags och hälsade på. Tog en rejäl runda i IKANO-huset med mamma. Hittade två par madicken-kängor (sådana där smala med snörning som madicken har) men jag kunde inte välja vilka jag ville ha så jag avstod. Köpte en kofta, en topp, Dan Browns nya bok och 4 krukväxter på IKEA. Sedan slank det med ett litet partyfodral från HM också på mammas bekostnad.

Nu har Myran och Mamma däckat i en hög i soffan. De ska väl rulla hemåt om en stund. Min Karl och David har shoppat på egen hand och borde dyka upp när som. Själv ska jag dra några varv med locktången i håret, hoppa i overallen och åka iväg på förkrök om nån timma. Tentakravall iväll och jag ska stuffa så hårt så jag har träningsvärk imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback