body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lördagkväll

Sådär spontan och lite halvmisslyckad men som ändå var lite rolig. Jag och min karl var hundvakter för mami och papi var och käkade i Norrköping med några vänner.

Vi käkade räkor. Drack ganska mycket vin och dunkade musik på spotify så hundarna flydde in i sovrummet. Drog till min karls kompis. Där lirade vi lite gitarr och karlarna tog några äckliga shots innan vi begav oss mot dubbeldansen. Där var det kaos. Varenda jävel i hela Finspång skulle tydligen dit så kön var evighetslång. Vid klockan kvart över ett kunde vi komma in. Men då upplyste de oss om att de stängde två så det var ju helt ovärt. Gah. Ringde efter en taxi och stod och väntade och frös om tårna. Som tur var hade jag inte gått in för partystämningen så hårt så jag hade jeans istället för klänning. Och min dunjacka. Så det va bara tårna som blev lite drabbade..

Men det är jävligt kul och köa ändå. Träffade lite gamla kompisar som jag inte träffat på några år och stod och pratade skit. Haha. Finspång alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback