body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Kortis

Slänger in en kortfattad uppdatering såhär mitt i hektiska tenta-p. Detta har hänt:

Först det roliga
- Var på "skolresa" till ett Fångarna på fortet-place i Huskvarna för några helger sedan. Sedan vidare till ett vandrarhem mitt ute i ingenstans där vi lekte, badade och bastade och intog vissa alkoholhaltiga drycker. Madde ramlade i bastun. Såg en rekordstor spindel på gardinen i mitt och Maddes rum. 

- Fick en 4:a på omtentan i envariabelanalys. Yeah.

- Jag har lärt Myran skall på kommando. Sen ska jag lära henne "buss på".

- Satte en 4:a på kontrollskrivningen i produktionsteknik. Jag är en jävel på löseggsbildning.

- Jag och min karl var på bio i torsdags. Mys.


Sen det tråkiga
- Blev knallfall måndagen efter den vilda helgen i skogen. En vecka senare: diagnos bihåleinflammation. Tack gud.

- Missade SOF pga av bihåleinflammation. 375 kr helhelgsbiljett i sjön.

- Pluggat som en galen till en omöjlig mekniktenta och en nästan omöjlig matte-tenta den senaste veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback