body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Trött som om jag pluggat 100 timmar den senaste veckan. Men vänta... det har jag ju!



Sitter fortfarande framför dumburken. Är så trött på matten nu så det får räcka för idag.  Håller på  att boka tåg-tickets till Sthlm. Lite roligt ska man ju ha också! Ännu roligare blir det när man lyckats pressa mamma på biljettkostnaden. Fattig stundent som man är. Ser det som en morsdags-present fast åt fel håll liksom.

Den 4-7 juni ska jag hälsa på Tovetotten och njuta av att tentorna är avklarade (måhända inte godkända, men än dock).  Shoppa loss, festa en del och såklart spana in Tottens lägenhet. Nice. Lookin forward.



                           Litet kollage som jag påtade ihop inför Totten och Mys 18 års dag. 

Ska föresten dra ner på CSN lånen nästa termin vilket ger ytterligare ett skäl att lyxa sig nu, för till hösten blir det snålt som fan.

Kommentarer
Postat av: Myran

Mig och min lägenhet också hoppas jag?! Jag har nämligen redan planerat för en middag. Don't make me disapointed! Ska bli jättesuperkul att träffa dig igen efter så lång tid! STOR kram

My

2009-05-31 @ 18:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback