body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Världens grymmaste gym!

Hur trevliga som helst. Jag gick ju dit med inställningen att bara få en prov-vecka eftersom jag visste att de var så satans dyra. Men när jag väl var där blev jag ju såklart ap-sugen och pepp på att börja. När sedan medlemsrådgivaren helt oväntat sa att hon kunde ge mej ett bättre pris och drog bort 115 spänn i månaden samt 900 kr i inskrivningsavgift för att jag gått på en annan cms anläggning tidigare, så vart det ju en helt annan situation. Nu blev det ju helt plötsligt det billigaste alternativet för mej. Grymt!!!

Nu har jag i alla fall min prova på vecka och jag körde ett pass med 30 min aerobic och 30 min step igår. Sjukt kul. Instruktören var hyperenergisk och halvgalen och sådant smittar ju av sej. Har träningsvär i vaderna som heter duga idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback