body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Uppdatering mellan tentor

Jävlar vilken tuff tenta. Jag tror att det finns en chans att jag klarade den men man vill ju inte ta ut något i förskott...

Kändes som att någon slagit mej hårt med ett basebollträ i huvudet under hela gårdagseftermiddagen. Och inte kunde jag sova ordentligt heller då jag fortfarande var helt pirrig av all nervositet som höll på att rinna ur mej. Vaknade vid fyra tiden inatt och trodde att alla mina svar på tentan var fel. Snacka om att bli hyperstressad.

Idag har jag iallafall lyckats få en hel del gjort. Den här tentan känns mer hanterlig och mer konkret. Sådantdär luddigt och dimmigt som funktioner som går mot oändigheten och sånt är mycket jobbigare att förstå än att bara räkna ut hur mycket du måste ta i för att putta en gräsklippare uppför en sluttning.

Nu är jag jättetrött och funderar helt seriöst på att gå och lägga mej fast klockan bara är kvart över sju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback