body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Snörvel.

I samband med mitt lilla psykbryt efter den kuggade tentan i onsdags så bört en rejäl förkylning ut på mej. Jag hör inget (har lock på båda öronen), ser inget (ögonen rinner) och jag kan inte andas (täppt i näsan).

Och jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu heller. Har kontrollskriving på måndag så jag har inget annat väl än att sitta med näsan i böckerna.

Nu ringde min karl och rapporterade läget från högskoleprovet som han skriver idag. Verklade  flyta på bra, han sitter i en av skolans stora tentasalar där jag har skrivit nästan alla mina tentor..


Åter till pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Jannike

tack så mycket! det gick verkligen över förväntan!



håller tummarna för omtentan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback