body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Sammanfattning i Modern Produktionsteknik

Hade följande mailkonversation med min far under eftermiddagen. (läs nerifrån och upp) Lite fyndig far man har...
Vill även passa på att tacka chalmeristen som var så snäll och lade ut en sammanfattning på den 400 sidor långa boken som jag har kontrollskrivning på nästa vecka!



ha,   Smart, Är du säker på att han fick med allt.  Han kan ju ha missat något intressant när det gäller löseggsbildning.
JERY



Det är lugnt. Tjänade just in 350 sidors läsning på den där sammanfattningen som någon smarting på chalmers skrivit och lagt ut på nätet. Så nu har jag inte ett dugg bråttom :)    



Done,   Gillade speciellt kapitel 5.1.5 om löseggsbildning. Är det en kokbok ?  Om du har bråttom får Du hämta den annars är jag hemma efter 5.     JERY


From: Emma - m08emm
Sent: den 17 mars 2009 14:38
To:  ****pappa****
Subject: Utskrift

Hej! Vore tacksam om du kunde printa ut bifogat dokument.   /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback