body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Kväll

Nu är jag så trött så att jag ttor att jag ska gå sönder. Har pluggat hela förmiddagen varit och lämnat Myranpyran hos hundvakterna och sedan kört hela vägen tillbaka hem igen. Har käkat kvällsmat - det snabbaste jag kunde komma på - makaroner och köttbullar och nu tänker jag bryta mot alla regler och ta en glassbåt och lägga mej i sängen och vara iq-befriad och titta på den rätte för rosing tills jag somnar.

Imorgon är det tuff dag. 4 timmar beräkningsuppgifter på platstisk bearbetning på förmiddagen. En matte lektion och sedan en extra lektion om man vill ha mer hjälp med matten - vilket man vill.. Men det är bara att ge järnet. På lördag om en vecka blir det garanterat betalt för mödan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback