body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Hur gör man ingenting?

Har varit hemma i Finspång knappt ett dygn och jag är redan rastlös. På nåt sätt så blir man uppe i varv av alla tentor och all press så nu är man kvar i det..

Igår storstädade jag lägenheten och åkte till ikanohuset och shoppade ett par chinos och två koftor. Sedan direkt till finspång och åkte och handlade massa mat hem till villan. Sedan var det beck. Och inte fasen sov jag längre än till kvart övber sju imorse heller. Upp och äta frukost. Ut i skogen på en långprommenad med Myran och sedan har jag suttit ett tag framför datorn och börjat lägga upp planer för projektet som vi måste ta tag i snart. Styrde upp ett möte på fredag. Tänkte att vi kunde slappa lite några dagar innan vi kör på.... Hur man nu gör när man slappar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback