body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Det är måååndag morgon och mitt huvud kääänns så tungt...

God morgon. Måndagmorgon och uppe med tuppen fast jag inte börjar förens kl 10. Var tvungen att printa ut lite kursinformation och grejer nu så jag har det inför dagens lektioner och föreläsningar.

Igår var jag på salsaaerobic på gymmet. Vrålkul och vrålsvårt. Snabbt som satan och ganska svåra steg ibland. Och så ser man ju ut som en tönt om man jämför med den stencoola ledaren, och sådant stör mej också. Men men. För att vara fösta gången så får man väl vara nöjd. Jag ramlade inte och när alla gick åt höger gjorde jag det samtidigt. Fast sedan hur är en annan femma.

Idag är det full rulle. Lektion 10-12, lunchmöte och sedan föreläsningar fram till kl 17. Sedan direkt till gymmet och köra bodycombat (vad fasen det kan vara).

Nu ska jag sätta in lite papper i min fina pärm och sedan jag ska jag trycka i mej frukost. Har pannkakor till lunch idag förresten och det får väl vem som helst att överleva en lång dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback