body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Dance step

Blev ett riktigt tufft dance-step pass på Medley nu på kvällen. Trots att jag inte kört step på evigheter så gick det ganska hyfsat. Var lite borta på slutet bara när både hjärnan och kroppen var helt slut. Kul att se nya anläggningen också. Har ju bara varit däruppe och badat men nu fick jag se gymdelen och salarna också. Fint!

Ikväll är det House. Min karl missar det för han är i england med jobbet men jag funderar på att vara världens gulligaste flickvän och spela in det åt honom.

Sedan är det ju för tusan säsongsstart av LOST också. Sista säsongen. Som jag har längtat. Kass sändingstid bara. Ser det ut som att jag brukar vara vaken klockan 22.40 på en tisdag. Knappast?! Får bli till att spela in det med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback