body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Clear mind

Vilken kväll. Yiha! Först melodifestival med tjejerna. Sedan vidare till Tim i D-klassen för mellanfest. Där var det ett jäkla drag då alla maskinare i ettan hade samlats för att fira. Hur kul som helst. Sedan drog hela gänget vidare till flamman där vi dansade helt galet mycket hela kvällen. Madde raggade upp dj'n så vi fick höra massa härliga melodifestival-låtar!

Var helt galet trött när jag kom hem och nu på morgonen var jag också ganska svårtstartad men kom igång ordentligt och storstädade hela lägenheten när jag insåg hur skitit det var. Tenta-p är ingen ordningsam period...

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en sväng till Ikano och köpa lite kläder som jag hängde undan igår. Bla ett par ljusa chinos och en vit kofta. Men det känns ju som att det aldrig blir vår på det här jäkla stället så jag kanske borde vänta ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback