body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tisdag

Första dagen på jobbet igår. Mitt huvud var helt fullt när jag kom hem vid femtiden. Men det kan nog bli riktigt roliga 4 veckor. Och framförallt lärorika. Släpade ut myran på en joggingrunda i skogen och kollad eigenom alla tv-program jag missat när jag tentapluggat. Några avsnitt av LOST och så några avsnitt av den där nya serien med Peter Magnusson.

Fick veta idag att jag inte klarat mekaniktentan - missade med ett litet fjuttigt poäng. Men hör och häpna så klarade jag matten så nu är jag i valet och kvalet om jag ska skriva om den ändå. Jag borde kunna fixa en 4:a men... orka!

Mobben har plingat hela dagen med massa gulliga grattis sms och nu på kvällen var jag ute och sprang med pappa, myran och min Karl och sedan hade vi födelsedagmiddag som mamma lagat! Mys. Ikväll blir det film och popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback