body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Till My

Mig och min lägenhet också hoppas jag?! Jag har nämligen redan planerat för en middag. Don't make me disapointed! Ska bli jättesuperkul att träffa dig igen efter så lång tid! STOR kram
My


Självklart Myran! Jag ser minst lika mycket fram emot att få träffa dej. Jag är en av de hemska som alltid ser er två som en. Träffar jag Tove så inkluderar det dig liksom, eller tvärt om :) När ska jag lära mej att ni är två personer som inte sitter ihop och som inte ens bor under samma tak längre :p
Ses snart! Miss u.


Kommentarer
Postat av: Myran

TACK, jag tänkte väl det! :D Det gör inte så mycket, det är en tvillings lott i livet. Det hade varit värre om jag AVSKYDDE tovetotten. Då säger vi så, Lördag klockan 18-19, jag möter er på stationen!



Kram!

2009-06-04 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback