body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Redan måndag

Vad helgen har gått fort (som vanligt). Var och plussade matten i alla fall sen i torsdags. Gick dit med noll motivation men sen när man väl fått igång hjärnan och börjar tänka är det svårt att inte ge järnet.. Så det gjorde jag och kanske räcker det till en 4:a.

Åkte på studentskiva direkt efter tentan och firade en barndomskompis som tog studenten i Norrköping. Åt god mat och pratatde lite skit.

På fredagen var det jobb och sedan hade  vi födelsedagskalas för mig och min karl i Linköping. Och på lördagen åkte vi till mormor och firade henne och mig (hon fyllde 80). Träffade även min moster och hennes nya gubbe. Helt okej, han blev nog godkänd av oss alla. Och sedan direkt ifrån mormor till stugan och myste resten av helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback