body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Semester!

I fredags var sista dagen på sommarjobbet på Siemens material labb. Jag hade bakat en stor jordgubbstårta som jag bjöd på och alla åt så det stod härliga till.

På eftermiddagen packade vi in oss i lill-audin, två hundar, en mamma en karl, massa packning och så jag som fick köra hela vägen till stugan. Pappa hade åkt i förväg. Första semsterkvällen var det världens oväder och det åskade så  jag trodde att hela himlen skulle explodera.

Lördagen spenderades i solen som hade hittat tillbaka. Det var 25 grader varmt i vattnet så det blev en hel del badande också. Grill på kvällen - förstås!

Söndagen var ganska grå och jag och min karl satt och spelade backgammon i stort sett hela dagen utom när vi ägnade några timmar åt att få igång det trådläsa bredbandet. Var nån inställning som var fel när min karl sa upp abonnemanget och köpte ett kontantkort istället. Men nu funkar det skitbra.

Telefonsamtal till supporten:
- vår support har öppettider är vardagar blabla bla .. söndagar stängt!

fortsättning på telefonsvararen
- vill du betala faktura tryck 1 har du frågor om abonnemang eller mobilt bredband tryck 2...

Värt att testa även om de sa att dte var stängt - och vips så var det en människa som svarade och hälpte oss hur bra som helst. Varför säger de då att det är stängt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback