body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Första riktiga dagen på semestern..

.. Helgen räknas ju inte eftersom att då är man ju ledig i alla fall.
 
Det spöregnar. Och är nästan minusgrader ute. Och allt varmvatten har blåst bort så nu är det ynka 16 grader vilket mina fötter fick erfara när jag skulle gå i och ösa båten för nån timme sedan.

Nu har jag tagit en varmdusch och sitter och spanar in strandskatorna här utanför. De se för kul ut med sina långa läskiga näbbar.






Myran tycker att det är äckligt blött och kallt ute så hon vill helst vara inbäddad i en filt och mysa:


Min karl och pappi åkte hem igårkväll. De måste jobba en vecka till innan de får semester. Så nu är det bara 4 tjejer kvar här. Mammi, jag, Della och Myran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback