body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Vanlig skoldag

Idag har varit en bättre dag. Inte fullt så krävande (fast vi ändå pluggat 8-17). Och nu är jag hemma och väntar på att min karl ska komma hem från jobbet. Ska styra upp lite kyckling till kvällsmat och sedan blir det tv'n...

Inget nytt att komma med i övrigt. Förutom att Erik (min toastmastervän) har brutit ena foten och stukat den andra under en alp-resa och därför spenderar sina dagar i rullstol.  Stackarn. Men han är typ lika lång som jag där han sitter i sin rullstol. Det tycker de övriga i klassen är roligt... 

Och så hade vi en ganska blåst labhandledare på laborationen idag. Eller blåst var väl att ta i men han var jättenervös och tappade bort orden och kläckte dessutom ur sej:

- Ja. Och så ska man dela med fyra. Så i det här fallet blir det ju 32/4.. -tystnad- .. men det kan jag inte räkna ut bara sådär i huvudet, men ni fattar poängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback