body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tax-ben

Har lagt upp mina nya Acnejeans nu. En hel jäkla decimeter. Och då har jag ändå gjort dem ganska mycket förlånga. Vad är det för kroppsideal som finns idag? Nog för att jag har korta ben men särskilt bred anser jag inte att jag är och jag drar inga stora storlekar i midjan. Skulle gärna vilja se hur den människan ser ut, som kan bära upp de jeansen utan att göra några ändringar.. 

Jag själv med en decimeter längre ben - skitfult och skitkonstigt!

Såklart ska de som är långa och smala ha byxor som passar dem - men det vore trevlig om vi vanliga dödliga kunde ha ett utbud vi också.

Men de är jävligt snygga i alla fall - så jag borde inte klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback