body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Läslus

Ingen uppdatering igår pga av att jag nu infinner mej i mitt nya liv som läslus.

Har besämt att jag ska dra ner på tv-tittande och börja läsa böcket istället. Mycket mer utvecklande än top-model 11 och andra program som jag sitter och glor på annars. Så nu håller jag på och streckläser Camilla Läckbergs deckare om Erica Falk och Patrik Hedström, baklänges. Alltså inte baklänges utan i omvänd ordning. Inte ens det. Jag blandar liksom lite hejvilt. Blir  roligare så. Kom sej så då jag tidigare läst sjöjungfrun (senaste) och isprinsessan och predikanten (1 och 2) har jag ju sett (hör och häpna) på TV! Så jag inledde min läsperiod igår med Olycksfågeln (4:an) och nu är jag mitt inne i Stenhuggaren (3:an). Innan helgen planerar jag vara klar med Tyskungen (5:an) också.

Sedan är planen att dra igång med Godmorgon Midnatt av Reginald Hill som tillsammans med min favorit Peter Robinson är har Englands främsta deckarförfattare. Och tycker jag lika bra om den som jag har gjort om Peter Robinssons böcker så har jag nog att göra fram till påsk.

Är det overkill att sikta på att klara en deckare i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback