body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Det är här årskrönikan borde komma..

Har ingen lust med någon längre och ingående fomulering så jag nöjer mej med några stolpar.

- Jobb. Kära fastighetsavdelning som tog så bra hand om mej under mitt år utan skola.

- Los Angeles resan. Stort och sjukt med massor av bilar. Helt underbart roligt. Massa shopping. Härliga tjejer!

- Mercan och Myran. Lilla Mercan som olustigt togs ifrån och och lilla Myran fick komma till oss.

- 12 veckor sommarlov. Spenderades med att totalrenovera vår trea i Linköping inför flytten i augusti. Resulterade i att vi nu bor i den snyggaste 3:an i stan!

- Skolstart. Galet. Har aldrig aldrig varit med om liknande. Nya vänner. Nya mål. Nya kunskapet. Mmmmmm...

- Min karl som jag fortfarande älskar precis lika mycket! Numera sambo.

Det var mina fem största händelser under 2008. Nu är det nytt år med nya grejer som väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback