body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Självinsikts-träning

På intervjun för styret till Emma-föreningen kom den klassiska frågan, "Vilka är dina bästa och sämsta egenskaper?", upp. Jäkligt svårt men väldigt nyttigt att tänka igenom för att stärka självkänslan och veta vad man ska jobba mer på.


Mina bästa egenskaper:
- Pratsam, social och bekväm i att prata inför folk.
- Driven och målmedveten
- Positivt inställd till uppgifter
- Bra på att planera och samordna grupper


Mina sämsta egenskaper:
- Blir lätt dominant i grupper där jag inte får tillräckligt motstånd
- Envis, vilket kräver mycket argumentation innan jag ger vika
- Temperamentsfull (har lärt mej att bita mej hårt i tungan så det inte ska märkas lika tydligt)

Prova själv. Det är inte så jäkla lätt.. 

Intervjun kändes i alla fall bra. Jag tyckte att jag gav ärliga och bra svar på deras frågor, men om jag sen passade in på vad de sökte har jag ingen aning om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback