body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Hård dag

Gah. Redan onsdag kväll. Vad fort allt går. Jag hinner inte med. Mest skola den här veckan men har också hunnit med en sväng ut till kusen och även hälsa på Maddes voffsar som är på besök. Två goldenretrivers som har leksaker som är lika stora som min hund. Känns mycket lovande inför morgondagen då vi ska testa att släppa ihop alla tre. Tur att de är snälla små damer så jag inte behöver oroa mej så mycket för att de ska käka opp Myran.

Har haft fyra timmar lektion i ProduktionsTeknik där vi, i våra projektgupper, skulle beräkna kostnaden för att tillverka detaljer som ska svetsats, borras och fräsas. Jag utnämnde mej själv till enfaldig härskare för min grupp samt sekreterare. Jag utsåg också en miniräknarskötare och de övriga tre fick stå för själva tänkandet. samt räcka upp handen när gruppen behövde hjälp.  Min grupp fick ingen rast på fyra timmar. Hårt och effektivt ska det vara - det ger bästa resultat!

Nu är jag ganska trött. Det är jobbigt att bestämma :) Men vid nästa tillfälle trör jag att det kan vara en ide att ha åtminstone en liten rast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback