body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Julklapp?

Nu är det en vecka kvar till julafton. Jag är lite nyifiken på vad det kan tänkas vara i mina julklappar. De från mamma och pappa vet jag ju redan, de har jag valt själv. Den från min Karl däremot är väldigt lurig.

Jag åkte med honom till stan för någon vecka sedan när han skulle köpa julklapp till mig, men jag var så nyfiken så jag satt som ett plåter på honom så tillslut blev jag inlåst i bilen för att han skulle kunna köpa något... Och så kom han tillbaka UTAN påse eller nånting och hävdade med ett finurligt leende att han just köpt värdens bästa julklapp.

Jag fattar inte vad det kan vara.. Och jag kan ju inte tjuvkolla i paketen heller för det finns ju ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback