body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Vilken härlig sommar!

Har haft det underbart med familjen, min karl, min vovvs och vänner!
Nu är sommarlovet slut och jag är tillbaka till linköping. Men det är inte så illa det heller. Nollep stundar. Nu när jag börjar tvåan och dessutom sitter i styret för EMMA-föreningen så ska jag vara med och nolla de nya studenterna.

Jag är så taggad. Det kommer nog att nästan bli ännu roligare än förra året - som var bland de två roligaste veckorna i mitt liv - så vi förstår vad det är som väntar!!

Idag har jag träffat klassen första gången efter sommaren. Härligt. Efter några minuter känndes det inte alls som att man varit borta från varandra i flera månader. Har saknat dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback