body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Måndagsuppdatering

Måndag. Skola 8-15. Hem, och har nu tagit en blandad löp/powerwalk med lill fjant (hundens nya nickname) och nu ska jag kolla mailen innan jag sticker till Veronica på EMMA - möte. Vi tänkte avnjuta resterna efter att nollan, numera ettor, blev bjuden på glass i onsdags. Vad hände med low carbs? Vi ska planera inför höstmiddagen också - mitt ansvarsområde och jag har storartade planer.

Så flickor, ni kan redan nu boka in lördagen den 19 september i era almanackor.
Massa mat, massa vin och massa hud!

Måste komma på en bra slogan som håller samma klass som den infor herrmiddagen som några ordnade förra året -inga grafer mycket kurvor -



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen, har helt fastnat i din blogg o kollat lite i arkivet också - fanns en hel del bus o skoj där :) Är rädd att denna blogg kan skapa ett beroende, men vad gör väl det man har ju redan nåra som choklad, choklad och choklad..... KRAM

2009-09-01 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback