body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Det är tufft att ligga på topp..

Stenhård och katastrofalt rolig fest i lördags.
Sydde EMMA-outfits hela söndagen.
Plugg hela måndagen med lunchmöte sedan med bussen hem till finspång och bilen ut på landet för att släppa ut kossor på sommarbete. Vrålkul.
Igår var det plugg 8-12 sen lunchmöte och sedan hem och svira om till EMMA-outfit och sedan iväg på förkrök. Var massa galna lekar, häva öl, norsk kareoke, rumpcharader, äta gurka mellan en lagmedlems ben och bli nersprutad av saft (?!) som man skulle fånga i lmunnen och spinga och spotta i ett glas. Sedan vidare till festlokalen där det bjöds på käk och massa gyckel.

Nu ligger jag i sängen och jäser. Mår finfint. Lite trött bara. Skola mellan 13 och 17 och sedan ska jag ta bilen till värmland för att fira valborg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, visst kan detta anses och tolkas som reklam, men jag önskar att du inte ser det på det sättet. Se det istället som ett sätt för mig att uppmärksamma någonting som är viktigt, någonting folk bör uppmärksamma.



Det handlar om livet, det handlar om hur vändningar kan ske...hur man snabbt kan gå från lycka till olycka. Frågorna är många, svaren är få...hur går man vidare? Läker tiden alla sår?



http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust (så ljust som möjligt kan bli) liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas och värmer!



Jag tackar för din tid, och hoppas att du tar en titt. Ha en fortsatt trevlig dag!

2009-05-13 @ 14:17:14
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback