body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Utvärdering

Okej. Jag erkänner mej besegrad. Det är bra. Finspångs nya badhus.

Sen jag kom hem har jag hunnit med att besöka badhuset 2 gånger. Och jag har inte blivit besviken vilket jag faktiskt trodde att jag skulle bli. Möjligen lite på temperaturen i relaxavdelningen som ligger under all kritik (ca minusgrader). Annars är det faktiskt riktigt bra.

Var där och lekte med vännerna i lördags. Åkte vattenrutchbana och fastnade i strömmen och åkte 9 varv innan jag blev uppdragen av ett par starka armar. Bröt nästan tårna i forsen - men lite får man ta. Det är ju skitkul!

Imorse var jag och mamma däruppe och simmade. Och testade varmavatten basängen. Bra initiaiv! Höj och sänkbart golv så att det ska passa alla, även rullstolsbundna. Cred!

Själva gymdelen har jag inte testat - men bara det att ha möjlighet till ett årskort där både gym, grupp-pass och bad ingår känns ju riktigt lockande.

Jag har bara en endaste liten fråga. När allt är så nytt och fräsht och påkostat. Varför i kan de inte montera in lås i skåpen / låna ut hänglås? Känns så konstigt att man ska behöva ha med sej eget lås när man packar väskan: bikini, handuk, shampo, hänglås, balsam, hårborste... Eller så är det bara att lära sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback