body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Smygreklam Telia Max 25

Såg att en av dagens reklamannonser på bloggen var Telia för abonnemanget max 25. Jag brukar inte gilla reklam - men det här är annorlunda. Vilket toppenabonnemang alltså. Sjukt svårt att slå.

- Gratis sms till alla (max 5000, men hallå det är ju omöjligt att komma upp i)
- Bara en spänn uppkopplingsavgift till alla Telia och sedan inget minutpris
- Favoritnummer, en spänn uppkopplingsavgift och sedan gratis till ett valfritt nummer till fasta nätet
- Fast avgift 49 spänn i månaden
- Överkomliga minutpriser till resten som inte har telia

Galet bra! Min telefonräkning är typ obefintlig fast jag smsar och ringer som en galen.
Har tvingat Madde och min Karl att byta abonnemang den här månaden - så blir det om möjligt ännu billigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback