body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Rapport - ovanligt lugn helg!

Har haft en lugn helg. I fredags hade vi spa ute i Ljungsbros badhus. Vi simmade, bubblade, bastade och skrämde småbarn med våra ansiktsmasker. Åkte sen hem till Madde tillsammans med Charlotte, där vi blev bjudna på lyxtoast med räkor och mozarella och avokadosallad. Satt och snackade lite skit och drack lite vin innan vi åkte hem och sov ganska tidigt.

Började plugga redan klockan 10 på lördagmorgonen och satt nästan 6 timmar innan vi gav upp och jag och Madde åkte ut till hennes häst. Jag fick rida nästan 45 minuter med Madde som instruktör vilket resulterade i att jag idag knappt kan sitta. Har sjukt ont i rumpan!  Åkte hem hit och lagade tacos och såg på The Holiday och hade myskväll med tjejerna.

Idag vaknade jag klockan 9 och har pluggat sedan dess. Ska sätta mej och läsa ett par timmar till nu innan jag ger upp för dagen.


Kommentarer
Postat av: Annispannis

Jag hoppas verkligen ni besökte gottefabriken i Ljungsbro när ni var där =) Billigt andrasorteringsgodis :D Miss u!

2008-10-13 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback