body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Onsdag eftermiddag

Hemma från skolan igen då. Slappt med bara två timmarsföreläsning och en och en halv timma med syo-prat. Var tre stycken äldre studenter där och berättade hur de hade upplevt sina första år. Det visade sej att de flesta tyckte att man inte fattade så mycket i början i de flesta kurserna (bland annat i den mattekurs jag läser nu) men att det släppte sen under tenta-p. Det känns ju lite hoppfullt i alla fall. För när man inte begriper ens hälften så undrar man om man verkligen platsar på utbildningen, men om det är fler än jag madde och charlotte som kännt likadant så borde vi ju också kunna klara det..

Nu har jag städat lite och nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mej för... Kanske FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback