body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Jag har flyttat..

En mysig helg i stugan med familjen och igår hemkomst till Linköping och en karl - med halsfluss!

Hur gör man när sambon har halsfluss? När man bodde hemma träffades ju man helt enkelt inte om man var sjuk. Men nu, när vi bor under samma tak. Näe. Jag vägrar bli sjuk så jag tog mitt pick och pack och flyttade... in i gästrummet. Där är han nu portad och jag tvättar händerna så att de är helt nariga av all stark tvål. När vi tittar på tv får han ligga i den sjuka delen av soffan och jag håller mej på min friska halva.

Har verkligen inte tid att bli sjuk nu.

Körde till och med en tops några varv i halsen förut för att verkligen hindra alla baskeluser att fastna!
Uää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback