body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Home!

Nyss vaknat efter första natten hemma, med två hundar i sängen.

Om de rättar snällt borde jag ha klarat gårdagens kontrollskrivning och det skulle onekligen kännas bra. Mamma kom  och hämtade mej vid 11 tiden och vi åkte ner på stan och åt kinamat och lyxade oss lite på LaLouise i Filbytergallerian. Blev kär i en korallrosa jacka - men jag har ju lovat mej själv att bara sata på tidlösa kläder så det blev en mörkbå stickad tröja istället.

Åkte och hämtade hundarna vid tretiden och sedan gick vi eljusspåret i Lundalen. Myran tycker att det är jättekul med kompisar och några att busa med.  

Ringde Farmor också. Blir inte så ofta man pratar med henne. Men jävlar vilken krutkärring hon är. 85 år och cycklar och går och ligger i rabatterna och påtar. Sån vill jag också bli när jag blir gammal!

Idag blir det lunch med arbetskamraterna på Siemens. Riktigt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback