body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Uppdatering

Torsdagkväll redan. Har haft så fullt upp denna veckan att tiden bara runnit iväg. I måndags var jag och Madde runt halva stan efter skolan, för att leta efter sko och hatthylla till min lägenhet. Hittade tillslut en skohylla på Åhlens som jag köte och en hatthylla på rum interiör som jag inte köpte men bestämde mej för att köpa senare.
 

I tisdags var det skoldag och därefter permiär-red jag "min" häst som Madde fixat att jag blivit medryttare på. Ett gulligt sto, Capriole,  som precis som jag är lite ur form och behöver komma igång - så vi matchar perfekt.  Hon tillhör samma ägare som äger gården där Madde har sin häst så vi kommer säkert att ha mycket roligt i stallet framöver.

I onsdags slutade vi skolan vid två och då stack jag och Madde ut till Ikano och inköpte min hatthylla samt gardiner till hennes lägenhet. Sen hängde jag på Madde ut till stallet igen för att titta på hennes hoppträning, men när jag ändå var där ute så tyckte Caprioles ägare att jag lika gärna kunde vara med på Capriole så då blev det en hoppträning... 


Gissa om jag har tärningsvärk idag. 
Nu ska jag med Anton och titta på en ny lägenhet till honom. Måste rusa!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback