body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Skön dag!

Hejsvejs. Dagens har flytit på över förväntan. Hade bara en mattelektion som jag till och med var i fas med (vi är inne i en fas där vi är i fas nu..) Hade första riktiga projektmötet som jag kände mej lite osäker inför men det gick hur bra som helst och vi fick en kanonstart! Dessutom var alla jätteeffektiva så vå blev klara redan halv tolv.

Så nu är jag hemma och funderar på vad jag ska hitta på.  Storstädade lägenheten gjorde jag igår. Termodynamiken, matten och programmeringen känns för en gångs skull riktigt roliga, vilket mestadels beror på att jag ligger i fas och slipper känna den där hemska pressen av att halka mer och mer efter.

Hade jag varit överambitiös nu så hade jag pluggat lite till och sett till att ligga lite före. Men det orkar jag inte.Jag ska bara njuta av att känna ett hopp om att jag kommer ta mej igenom denna utbildning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback