body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Måndag

Lagom jobbig dag i skolan. Sitter nu och väntar på Madde så vi ska åka till tornby och kolla på hatt och sko-hyllor till min och min karls lägenhet. Får se om det blir nåt inhadlat. Igår var jag och min Karl på Ikea och shoppade ljus, termos, blommor med kruka och en fruktskål.

Sedan åkte vi vidare till Maxi där vi handlade mat och sprang runt i en evighet för att leta efter kaviar. Sen hittade vi den. Vid godiset och snacksen. Ja, men självklart, det borde vi ju listat ut. Kaviar och salta-pinnar är ju en given kombo!

Har ju haft MyranPyran hela helgen och hon har nog tyckt att har varit ganska roligt här för när mammi och papi skulle hämta hem henne igår var hon  ganska tveksam. Känns onekligen ganska bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback