body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Lördagkväll

Världens slappaste lördag. Klockan är halv sex och jag har inte ens bytt om, har fortfarand pyjamasen på mej. Har ägnat dagen åt att plugga och att sova. Börjar bli förkyld så jag bestämde mej för att den enda anledningen då det är tillåtet att maska från pluggandet under dagen är om jag sover istället. Och jäklar vad jag sover då.. Allt för att slippa plugga.

Har ändå fått skapligt mycket gjort med matten och nu ligger jag och myran och tar igen oss lite och jag grejar med projektrapporten samtidigt. Min karl har övergivit mej  för nån polare (förståligt så tråkig som jag har varit idag) så jag vet inte riktigt vad det blir av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback