body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Börjat föra kassa bok

Jag har börjat föra kassabok för att se hur mycket jag faktiskt gör av med. Lite osmart att börja denna veckan bara eftersom jag har shoppat en hel del. Men man måste ju vara ärlig mot sej själv så det är väl lika bra att jag inser fakta.

Den här veckan har jag betalat för

-skohylla 600:-
-hatthylla 329:-
-hoppträning 100:-
-bensinpengar till madde 50:-
-en kopp te 8:-
-underkläder på HM 530:-
-en liten kort kavaj 600:-
-lunch i skolan 58:-
-krukor och ljusstakar 216:-
-anteckningsbok 8:-
-lösgodis 38:-
-2 diadem 58:-



Skit. Det var ingen bra början. Måste dra ner på utgifterna. Kanske borde lämna tillbaka den lilla korta kavajen ändå.. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback