body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Alla helgons dag

God morgon! Härligt med helg, och vilken underbar lördag sen...

Igår hade jag våffelkalas här med Mami, Myran, min Karl, Madde och Charlotte. Efter att ha proppat oss fulla med våfflor såg tjejerna på Sex and the City filmen. Min Karl var med de första fem minutrarna men sen gav han upp och gick till andra tv'n och kollade på nåt annat...

Idag så ska jag min Karl och Myran (som ska vara hos oss hela helgen) bara mysa och kanske gå nån promenad. Ikväll ska jag klä ut mej till demon i min nyinköpta dräkt och dra på haloweenfest! Ska bli grymt kul. Hoppas på en del roliga bilder också. Kan vara en bra ide att ladda kameran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback