body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Tisdag

Okej. Jag har ont i benen. Jävligt ont.

Det var ju inte så att man prioriterade att stretcha när man kunde äta picknick efter målgång. Borde kanske ha prioriterat om insåg jag idag när jag knappt kunde ta mej upp ur sängen. För att inte tala om hur ansträngade det var att gå ut och hämta tidningen i brevlådan. Var ju tvungen att se om jag var med på bild. Det var jag inte, som tur var med tanke på att fotografen knäppte en  bild på mej precis när jag sprutade ut allt vatten jag tagit i munnen vid vätskekontrollen men inte orkade svälja....

Nu måste jag kolla Folkbladet också innan jag kan vara lugn. Jag brukar ju bli fotad när jag springer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback