body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

I'm back!

Hemma igen efter mitt livs hittills häftigaste resa! Los Angeles vilken stad alltså. Helt galet! Vilka människor, vilka vägar, vilka stränder, vilka affärer, vilka byggnader, vilka bilar.. Allt var häpnadsväckande. Svårt att föreställa sig hemifrån - måste upplevas.

Hoppas kunna uppdatera med bilder så småningom. Måste bara komma in i vardagen och dygnsrytmen igen. Igår var jag helt slut efter att ha jobbat hela dagen och sov som en slagen redan kl sex. Som tur var så väckte mamma mej annars hade jag sovit hela natten och vaknat klockan 4 igen idag precis som jag gjorde igår morse.

Nu vet ni att jag lever.
Ska försöka komma igång med uppdateringarna här igen. Bloggen fick ju ingen tid i lA, fanns viktigare saker att ägna sej åt. Typ shoppa.

See ya, don't wanna be ya!
(ny standardfras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback