body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Fatta att praoa på tippen

När jag var på soptippen igår morse för att slänga lite skräp så gjorde jag en fasansfull upptäckt. De hade en prao där!! Fatta att praoa på soptippen.

-Vart praoar ni då små barn?
-På blomsteraffären.
-På brandstation..
-På soptippen.

Näe. Stackarn. Och inte nog med det. Gissa vad han fick göra? Stå vid papperåtervinnings-containern och sortera ut fönsterkuvert! Vilket jobb!

Jag blev så illla berörd att, när jag kom tillbaka till jobbet, förbjöd alla att aldrig någonsin slänga fönsterkuvert i pappersinsamlingen för då får en liten prao stå och sortera ut dem sedan.

Jag tror att alla köpte mitt förbud.

Kommentarer
Postat av: Linda

Dålig uppdatering............

2008-05-27 @ 16:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback