body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Aktivitetsdag med jobbet

Dagen har spenderats i Söderköpings brunn för så kallad aktivitetsdag. På förmiddagen var det mest snack och det missade jag eftersom jag hade tandläkarbesök i Linköping klockan 8.45 imorse. Så jag åkte direkt till Sörping därifrån och kom lagom till fikat. Var en föreläsning om kost i samband med temat 'den goda arbetsplatsen' och därefter lunch. På eftermiddagen hade vi fått veta att det skulle bli gruppaktiviteter och på något vänster hade jag blivit utsedd till lagledare för lag 5. Uppgiften var att göra en stadsorientering och med hjälp av bilder hitta  platser där frågor som ingick i en tipspromenad fanns. Vårat lag var jävligt effektiva så vi hann till och med ta en kulglass på Smultronstället.

Eftersom att jag var en sån erhört kompetent lagledare (eller för att deltagarna i mitt lag var så himla smarta) så såg jag givetvis till att mitt lag vann och fick fint pris. En necessär med schampo, unisex - eftersom att det var både killar och tjejer i laget. Mycket genomtänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback