body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Vad har jag gett mej in på?

Har helt oväntat tagit på mej att ta hand om BodyToningspasset på Aktiv ikväll. Hon som har passet är sjuk och de övriga BodyToningsinstruktörerna hade tydligen också förhinder så då blev jag  tillfrågad - och sa ja!

Kan ju i stort sett hela det gamla passet som kördes i höstas men att instruera samtidigt har jag ju ingen större erfarenhet av. Var nere på gymmet nyss för att lära mej hur headset och musikapparaten fungerar. Gash. Fan, tänk om jag gör bort mej. Typ tappar bort mej totalt eller råkar ha på mej headsetet när jag går på toa innan passet eller nåt...

Fick inte i mej så mycket lunch och det lilla jag fick i mej ligger och skvalpar ordentligt nu. Är skapligt pirrig i magen.
Men samtidigt,  vad fasen kan hända?  Jag flyttar ju ändå till Linköping i höst om jag skulle göra bort mej. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback