body { background-image: url(sort-tapet.jpg); }

Upphittat; mitt påskägg

Min mamma är galet dålig på att gömma saker jag ska få. En gång la hon kvittot på jeansen jag skulle få i julklapp på köksbordet. Här är mitt påskägg jag tydlugen ska få i år...

Rätt tjusigt?!

image583

Dock håller vi fast i traditionen om att man måste leta efter sitt ägg på påskafton. Man får veta om det är fågel, fisk eller mitt emellan. Ett år la hon det i papperskorgen. Kändes ganska ofräsht och det tog en evighet att hitta det, vem fan tror att nån är så dum och stoppar det där.

Jag är fortfarande skyldig någon en tre rätters middag som jag gav bort i en biljett på i ett påskägg en gång. Men det borde vara preskiberat om man inte utnyttjat erbjudandet på 3 år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man inte kommer ihåg vad man ger bort så undrar man ju....

2008-03-18 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback